http://www.emailcashpro.com

Friday 15 June 2012

Hai semua....dah lama tak masuk blog ni. Sekarang busy dengan business Button Badge. Tapi masih lagi on dengan jawab survey ni. Ni adalah cheque yang baru dapat sebanyak USD50 untuk 1000 points. Hari tu kan suami saya yang dapat. Sekarang ni saya pula. Tapi agak lambat la sebab ada masalah, patut dapat lagi awal. Anyway, saya dah wat complaint and my patience had been paid with this cheque.

Besh jugak....sebab sekarang ni pun dah ada dekat 600 points. Lagi 400 points lagi untuk dikumpulkan. Boleh dapat USD50 lagi convert ke RM dalam RM150 lebih la.

Apalagi kengkawan, marila saya rekemonkan untuk kamu survey website ni.

11 comments:

  1. website pe ni?princess_ezz@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. lynkin84@yahoo.com ini web apa ya?

    ReplyDelete
  3. nk tau jgk hasmiza.abas@gmail.com

    ReplyDelete
  4. salam... boleh emailkan saya website survey tu... or msg/kol saya terus jer... 0192076306/brutaljeff1980@gmail.com terima kasih

    ReplyDelete
  5. boleh saya tau dgn lbh lanjut... syafirah.amin@gmail.com

    ReplyDelete
  6. saya pun nak tahu.. masih ada peluang lagi ke? nurulaini36@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. boleh saya tau websitenye?? fanarapurply@gmail.com :)

    ReplyDelete
  8. saya pun nak tahu... abdmuizjamial@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. saya pun nak tau jg ..boleh email saya.. jawaratuls@gmail.com
    ..TQ..

    ReplyDelete