http://www.emailcashpro.com

Saturday 17 March 2012

Tempahan membuat button badge magnet, keychain dan photo stand

Salam semua....

Saya menawarkan perkhidmatan membuat button badge dalam pelbagai jenis:

1. Button badge dengan Magnet di belakang
2. Button badge dengan keychain

3. Button badge dengan photo stand di belakang

4. Button badge dengan pin di belakang

Saya menerima tempahan walaupun satu button badge. Kepada pelanggan yang budget sikit, saya juga menerima tempahan upah membuat button tanpa printing. Anda print design button badge anda sendiri dan hantarkan kepada saya untuk pembuatan button badge tersebut.

Sila layari www.njbuttonbadge.blogspot.com untuk keterangan lanjut mengenai harga dan maklumat-maklumat lain. Anda juga boleh e-mail saya di just_ina@hotmail.com untuk membuat tempahan.


Ni adalah contoh button badge magnet yang melekat di peti sejuk saya. Yang lain yang bukan button badge tu saya tak buat ye.

No comments:

Post a Comment