http://www.emailcashpro.com

Saturday 11 February 2012

I got GIANT voucher!


Baru sahaja dapat ni melalui online survey program untuk 2000 points collected. Program ni tak de JUSCO voucher, since I like to shop - groceries, I choose GIANT la yang ada. Anyway, program ni antara yang tercepat dapat redeem points, sebab cumer minimum 2000 points sahaja. Setiap survey yang ditawarkan, kalau berjaya complete antara 200 - 500 points juga. Tapi kalau tak berjaya complete, kena screen out, still dapat 10 points. Ok la juga. Tengokla survey-survey yang telah dapat saya jawab ni.


Selain daripada itu, online survey jenis ni menggalakkan kita recommend kengkawan baru kita kerana ada Member Get Member bonus.

Contohnya: A rekemen B untuk join online survey website ni. Once B dah register dan berjaya complete 1st survey (bukan profile survey), A dapat 350 points, B dapat 250 points. Jadi lagi cepat la si A & B untuk mengumpul points. Oleh itu, si Kinsan ni pun nak kumpul cepat2 juga pointnya. Anda yang berminat, boleh bagi e-mail kepada saya just_ina@hotmail.com atau letak e-mail anda dalam ruangan komen di bawah ini, ok! Nanti sama-sama dapat points "win-win" situation juga la kan.

4 comments:

  1. Replies
    1. Udin bagi la e-mail pada saya, just_ina@hotmail.com Nanti saya invite, ok! Kalau tak nanti rugi 250 points.

      Delete
  2. fsyahr@yahoo.com

    ReplyDelete